.:: AKU MENULIS BUKAN KERNA NAMA::.ADAKALANYA KENANGAN LALU BAKAL MENGUSIK JIWA,ADAKALANYA KENANGAN LALU MAMPU MERUNTUN JIWA...DARI ALLAH KITA DATANG DAN KEPADA ALLAH KITA KEMBALI...::.(",)...........................................................

Friday, July 1, 2011

Berpindah ke Sekolah Baru...SM Sains Sembrong

Maka dengan ini rakyat jelata sekelian,saya memaklumkan surat perpindahan telahpun diterima dan dengan sahnya saya berpindah ke sekolah yang baru di daerah yang sama iaitu SM Sains Sembrong.pada 1 JUN 2011...bolehlah merujuk pada blog yang saya bangunkan iaitu http://smsainssembrong.blogspot.com.
      Mintaklah dihalalkan segala kekhilafan saya ketika berada di SMSJ kiranya.Kenangan manis tika bersama takkan kulupakan....Wahai ex-anak muridku..Belajar sungguh-sungguh..jadilah orang yang berjaya di masa hadapan.Ubahlah dunia ini sepertimana yang kamu mahu...Ingatlah pada Allah....beramallah selalu....Ingat...hidup seperti putaran roda...kekadang di dalam sekam punya bara api..hati2 dengan dugaan dan kemewahan dunia...
       Doaku beriringan dengan usahamu.........................Amin Ya RabbalAlamin.....

1 comment:

  1. Slm cikgu . knp blog http://smsainssembrong.blogspot.com ni x boleh bukak ?

    ReplyDelete